Portfolio


Uitgelicht: Training Verrassend Actieve Verkoop

Tijdens deze training geven we de medewerkers inzicht in hun rol bij klantencontact. We maken hierbij onderscheid tussen klantvriendelijk, klantgericht en service 9+. Door de medewerkers aan het werk te laten gaan met verkoopgesprekken leren ze, door echt contact te maken met de klant, het niveau service 9+ te bereiken. Dit zorgt naast meer omzet ook voor meer werkplezier bij de medewerkers. Boek je de training Verrassend Actieve Verkoop dan krijg je naast de training een leuke vlog toegestuurd om je medewerkers te enthousiasmeren, een quick mystery shopping in je winkel en na een paar weken een verrassende opfrisser in de brievenbus om te kijken waar je dan staat met je team.

sep '19

Effectief communiceren training

Tijdens deze dag krijgen de deelnemers helder inzicht in hoe ze overkomen (verbaal en non-verbaal), leren ze hun sterkten en zwakten herkennen en deze beter in te zetten. Met als doel optimaal aan te kunnen sluiten bij hun gesprekspartner en richting en sturing te kunnen geven aan een gesprek. Middels een duidelijk theoretisch kader, veel praktische tips en ruime mogelijkheid om het geleerde direct te oefenen, krijgen de deelnemers voldoende handvatten om de gedragsverandering in de praktijk toe te kunnen passen.

feb '19

VAHFR Teamleidersopleiding 2019

Begeleiden van de deelnemers van de vernieuwde Teamleidersopleiding Franchise van Albert Heijn. Onderdelen hiervan zijn onder andere: Communicatie, Klantgerichtheid, Veiligheid en Leidinggeven. Daarnaast voeren ze als rode draad van de opleiding een buddy opdracht uit, welke middels een presentatie en verslag beoordeeld worden.

feb '19

Plus Klantvriendelijkheid training

Plus klantvriendelijkheid richt zich op klantgericht omgaan met klanten. Daarbij is ook aandacht voor omgaan met alcohol- en tabakcontrole bij de kassa, klachtenafhandeling en vakkennis.

jan '19

Training Verkopen, durven en doen!

De training "Verkopen, durven en doen!" verzorgen voor medewerkers van Hubo en Multimate (in opdracht van Stap In)

sep '18

De Perfecte Vulshift pilot

Het begeleiden en beoordelen van de pilot De Perfecte Vulshift die mogelijk als voorloper van de Teamleidersopleiding kan worden aangeboden aan de leden van de Vereniging van Albert Heijn Franchisenemers.

apr '18

Heldro IJs, klant centraal

Inwerktraining voor medewerkers van de nieuw te openen vestiging van Heldro IJs in Nijmegen. Met aandacht voor basis klantvriendelijkheid, omgaan met weerstand en klachtenafhandeling.

feb '18

VAHFR Teamleidersopleiding 2018

Begeleiding van Teamleiders in opleiding voor de Vereniging van Albert Heijn Franchisenemers

jan '18

Jumbo 7 zekerheden training

Interactieve training waarbij medewerkers zelf aan de slag gaan om te kijken naar hun eigen rol bij Jumbo's 7 zekerheden.

dec '17

RIN Academy Management Opleiding Middenkader, Klantgerichtheid

Als onderdeel van de Management Opleiding Middenkader van de RIN Academy, nam ik deze Teamleiders een dag mee in Klantgerichtheid, waarbij aandacht was voor hun eigen klantgerichtheid. Tevens kregen ze handvatten aangereikt om hun team te begeleiden in klantgerichtheid.

nov '17

Klantgericht verkopen

Een maatwerk training voor Gommers Retail, gericht op het creëren van bewustzijn bij de medewerkers en het vergroten van hun kennis, vaardigheden en durf in de omgang met de klant.

okt '17

Supermarkt van het Jaar 2017-2018

Klantenenquêtes afnemen bij de genomineerde supermarkten

okt '17

Emté Winkelwedstrijd Najaar

Een verdieping op de Voorjaarsronde, een mystery shopping met speciale aandacht voor klantgerichtheid, klachtenafhandeling, productkennis en veiligheid.

jul '17

Bruna, commercieel en klantgericht

Samen met het team van deze franchisenemer kijken naar de mogelijkheden om het contact met de klant leuker en beter te maken. Daarnaast het versterken van de commerciële kracht van deze winkel.

jul '17

Training Verrassend Actieve Verkoop

Een praktische training in samenwerking met RINnovatief, waarbij de deelnemers actief aan de slag gaan om de stap te zetten van klantvriendelijk naar service 9+

jun '17

Mystery shopping project

Het beoordelen van de klantgerichtheid en kwaliteit van verkoopgesprekken tijdens mystery shop bezoeken

mei '17

Emté Winkelwedstrijd Voorjaar

Bij Emté supermarkten mystery shoppen om inzicht te geven of ze voldoende klantgericht werken

apr '17

Opleiding Teamleiders 2017

Teamleiders in opleiding begeleiden in hun persoonlijke ontwikkeling

jun '16

Bruna Groenlo coaching on the job

Klantgericht werken bij Bruna, coaching on the job om te kijken waar nog kansen liggen voor meer en beter klantcontact.

feb '16

Coaching Actieve Verkoop

Coaching on the job om ondernemers en medewerkers te helpen echt klantgericht te werken.

jan '16

Opleiding Teamleiders 2016

Begeleiden van Teamleiders in opleiding van de Vereniging van Albert Heijn Franchisenemers.

sep '15

Opleiding Teamleider 2015

Teamleiders in opleiding begeleiden in hun persoonlijke ontwikkeling

sep '15

Workshop Verkoop

Een workshop om het team vrijwilligers meer kennis en kunde te geven over hoe je producten en evenementen kunt verkopen.

Scroll voor meer