Portfolio
Uitgelicht: Training Verrassend Actieve Verkoop
Tijdens deze training geven we de medewerkers inzicht in hun rol bij klantencontact. We maken hierbij onderscheid tussen klantvriendelijk, klantgericht en service 9+. Door de medewerkers aan het werk te laten gaan met verkoopgesprekken leren ze, door echt contact te maken met de klant, het niveau service 9+ te bereiken. Dit zorgt naast meer omzet ook voor meer werkplezier bij de medewerkers. Boek je de training Verrassend Actieve Verkoop dan krijg je naast de training een leuke vlog toegestuurd om je medewerkers te enthousiasmeren, een quick mystery shopping in je winkel en na een paar weken een verrassende opfrisser in de brievenbus om te kijken waar je dan staat met je team.
-
sep 2019sep '19
Effectief communiceren training
Tijdens deze dag krijgen de deelnemers helder inzicht in hoe ze overkomen (verbaal en non-verbaal), leren ze hun sterkten en zwakten herkennen en deze beter in te zetten. Met als doel optimaal aan te kunnen sluiten bij hun gesprekspartner en richting en sturing te kunnen geven aan een gesprek. Middels een duidelijk theoretisch kader, veel praktische tips en ruime mogelijkheid om het geleerde direct te oefenen, krijgen de deelnemers voldoende handvatten om de gedragsverandering in de praktijk toe te kunnen passen.
-
feb 2019feb '19
VAHFR Teamleidersopleiding 2019
Begeleiden van de deelnemers van de vernieuwde Teamleidersopleiding Franchise van Albert Heijn. Onderdelen hiervan zijn onder andere: Communicatie, Klantgerichtheid, Veiligheid en Leidinggeven. Daarnaast voeren ze als rode draad van de opleiding een buddy opdracht uit, welke middels een presentatie en verslag beoordeeld worden.
-
feb 2019feb '19
Plus Klantvriendelijkheid training
Plus klantvriendelijkheid richt zich op klantgericht omgaan met klanten. Daarbij is ook aandacht voor omgaan met alcohol- en tabakcontrole bij de kassa, klachtenafhandeling en vakkennis.
-
jan 2019jan '19
Training Verkopen, durven en doen!
De training "Verkopen, durven en doen!" verzorgen voor medewerkers van Hubo en Multimate (in opdracht van Stap In)
-
sep 2018sep '18
De Perfecte Vulshift pilot
Het begeleiden en beoordelen van de pilot De Perfecte Vulshift die mogelijk als voorloper van de Teamleidersopleiding kan worden aangeboden aan de leden van de Vereniging van Albert Heijn Franchisenemers.
-
apr 2018apr '18
Heldro IJs, klant centraal
Inwerktraining voor medewerkers van de nieuw te openen vestiging van Heldro IJs in Nijmegen. Met aandacht voor basis klantvriendelijkheid, omgaan met weerstand en klachtenafhandeling.
-
feb 2018feb '18
VAHFR Teamleidersopleiding 2018
Begeleiding van Teamleiders in opleiding voor de Vereniging van Albert Heijn Franchisenemers
-
jan 2018jan '18
Jumbo 7 zekerheden training
Interactieve training waarbij medewerkers zelf aan de slag gaan om te kijken naar hun eigen rol bij Jumbo's 7 zekerheden.
-
dec 2017dec '17
RIN Academy Management Opleiding Middenkader, Klantgerichtheid
Als onderdeel van de Management Opleiding Middenkader van de RIN Academy, nam ik deze Teamleiders een dag mee in Klantgerichtheid, waarbij aandacht was voor hun eigen klantgerichtheid. Tevens kregen ze handvatten aangereikt om hun team te begeleiden in klantgerichtheid.
-
nov 2017nov '17
Klantgericht verkopen
Een maatwerk training voor Gommers Retail, gericht op het creëren van bewustzijn bij de medewerkers en het vergroten van hun kennis, vaardigheden en durf in de omgang met de klant.
-
okt 2017okt '17
Supermarkt van het Jaar 2017-2018
Klantenenquêtes afnemen bij de genomineerde supermarkten
-
okt 2017okt '17
Emté Winkelwedstrijd Najaar
Een verdieping op de Voorjaarsronde, een mystery shopping met speciale aandacht voor klantgerichtheid, klachtenafhandeling, productkennis en veiligheid.
-
jul 2017jul '17
Bruna, commercieel en klantgericht
Samen met het team van deze franchisenemer kijken naar de mogelijkheden om het contact met de klant leuker en beter te maken. Daarnaast het versterken van de commerciële kracht van deze winkel.
-
jul 2017jul '17
Training Verrassend Actieve Verkoop
Een praktische training in samenwerking met RINnovatief, waarbij de deelnemers actief aan de slag gaan om de stap te zetten van klantvriendelijk naar service 9+
-
jun 2017jun '17
Mystery shopping project
Het beoordelen van de klantgerichtheid en kwaliteit van verkoopgesprekken tijdens mystery shop bezoeken
-
mei 2017mei '17
Emté Winkelwedstrijd Voorjaar
Bij Emté supermarkten mystery shoppen om inzicht te geven of ze voldoende klantgericht werken
-
apr 2017apr '17
Opleiding Teamleiders 2017
Teamleiders in opleiding begeleiden in hun persoonlijke ontwikkeling
-
jun 2016jun '16
Bruna Groenlo coaching on the job
Klantgericht werken bij Bruna, coaching on the job om te kijken waar nog kansen liggen voor meer en beter klantcontact.
-
feb 2016feb '16
Coaching Actieve Verkoop
Coaching on the job om ondernemers en medewerkers te helpen echt klantgericht te werken.
-
jan 2016jan '16
Opleiding Teamleiders 2016
Begeleiden van Teamleiders in opleiding van de Vereniging van Albert Heijn Franchisenemers.
-
sep 2015sep '15
Opleiding Teamleider 2015
Teamleiders in opleiding begeleiden in hun persoonlijke ontwikkeling
-
sep 2015sep '15
Workshop Verkoop
Een workshop om het team vrijwilligers meer kennis en kunde te geven over hoe je producten en evenementen kunt verkopen.
Scroll voor meer